Select Page


Miercuri pe seara am avut o intalnire pe Skype cu un tip din Canada: nascut in Romania, crescut acolo. M-a bagat in seama dupa ce m-a vazut pe un grup de Facebook despre Messenger Bots.

Am vorbit destul de mult despre ce face fiecare, cu ce se ocupa si cum merge business-ul. Ne-am uitat la landing page-uri, am comparat costurile de ads si am dezbatut copy-uri de reclame pe Facebook.

In cadrul discutiei, am incercat sa-i ofer valoare, nestiind foarte clar cu ce ma poate ajuta el. In schimb, daca eu puteam sa-l ajut, why not? El mi-a explicat foarte clar cu ce pot sa-l ajut, caci cauta sa-si mai delge din anumite activitati pentru a se ocupa de alte parti ale business-ului.

Business-ul meu?

Cand a venit discutia despre business-ul meu, lucrurile au inceput sa scartie. Nu prea stiam ce sa-i zic. Nu aveam un plan, asta o stiam deja. In plus, am descoperit ca nu stiu nici macar ce nevoi am. Asta asa, ca o continuare la articolul de ieri.

Omul m-a intrebat cu ce poate sa ma ajute iar eu nu am stiut ce sa-i zic. Parea asa, ca le stapanesc pe toate si ca totul merge perfect si curg banii. Not!

Chestia asta cu ajutorul a ramas in aer. Tipul nu are cu ce sa ma ajute, caci eu nu stiu ce sa cer. Sunt sigur ca experienta lui ma poate ajuta, dar habar n-am cum.

Acum am teme pentru weekend:

  1. Make a fucking plan for my business
  2. Lista de resurse, aliati, previziuni financiare si obiective
  3. Stop the bullshit. Sa nu ma mai mint singur ca am un business (nu inca). Am un SRL care factureaza un singur client pentru inca cateva luni si asta e principala mea sursa de venit